3c509

hanc hanc.pavel na atlas.cz
Pátek Listopad 2 09:51:31 CET 2001

neni to combo ?
jestli jo, tak je lepsi nekompilovat driver do jatra, ale jako modul a
zavadet pred modprobe
nedetekuje se Ti spatne typ media  kdyz mas combo ? (koax - tp)
stahni si 3c5x9 configurator (nekde na freshmeat.net se to da sehnat) a
kdyztak typ media nasilim prepni

co hladi dmesg ? co hlasi ifconfig ? co hlasi ping ?

hanc

"Plavcik" <J.Plavec na sh.cvut.cz> píse v diskusním príspevku
news:3BE256B7.8CC76605 na sh.cvut.cz...