3c509

Plavcik J.Plavec na sh.cvut.cz
Neděle Listopad 4 21:01:53 CET 2001

hanc wrote:
>neni to combo ?
je

> jestli jo, tak je lepsi nekompilovat driver do jatra, ale jako modul a
> zavadet pred modprobe

tak jsem to mel prave predtim nez jsem ho zakompiloval do jadra a nefachalo

> nedetekuje se Ti spatne typ media  kdyz mas combo ? (koax - tp)

detekuje se spravne

> stahni si 3c5x9 configurator (nekde na freshmeat.net se to da sehnat) a
> kdyztak typ media nasilim prepni

uz ho mam je prepnuty

> co hladi dmesg ? co hlasi ifconfig ? co hlasi ping ?

ifconfig zarizeni eth0 zavede v pohode, mimochodem karta se bez chyb zavadi
uz pri bootovani, ale prave ...

ze PING nikam ven nejde, jenom primo na mne, a kdyz nekdo pinguje na mne, tak
jsem hluchej

v dmesg jsem pred nedavnem nasel prave jedinou podezrelou hlasku: pri
zavadeni se vypise (jen do tohohle logu, na obrazovce se to pri zavadeni
neobjevuje):
route: sitova maska nevyhovuje adrese cesty
podotykam, ze vsechny nastaveni IP (moje, brana, maska,dns,...) jsem
kontroloval uz nescislnekrat a neni tu chyba a ve windows mi to s temahle
IPckama funguje.
.    Plavcik   .
. icq 69074526 .