Samba a win98

Martin cvcbard na stonline.sk
Pondělí Listopad 19 14:41:33 CET 2001

Dobry den, chcem poprosit o pomoc pri rieseni nasledujuceho problemu:
Nainstaloval som  RH a Sambu. Nastavil som smb.conf len takto na skusku:

# workgroup = NT-Domain-Name or Workgroup-Name
   workgroup = cvc
   encrypt passwords = yes

[test]
  comment = Len na testovanie, prosim
  path = /expoprt/samba/test
  read only = no
  guest ok = yes

Tolko smb.conf. Dalej som nastavil heslo vo Windowse98 podla navodu z knihy Samba. Pocitac sa vola "amavet". Na pridanie hesla v sambe pouzijem
smbpasswd -a amavet

Pri zadani noveho hesla program vypise, ze sifrovana databaze neexistuje ale bude vytvorena. Databaza smbpasswd sa vytvori az ked spustim smbpasswd a pouzijem
heslo pre roota.
Po poklepani na ikonu pocitaca so Sambou  sa objavi hlaska ...........IPC$.  Preto prosim hocikoho o radu co musim este nastavit,, kde a v akom poradi lebo sam sa
neviem pohnut z miesta.
mozno DNS?, WINS?

Urobil som preto pokus, v LINUXCONFe som pridal uzivatela s nazvom "amavet". Znova  smbdpasswd -a amavet / Add user amavet / Uzivatela pridalo,teraz uz mozem
na /export/samba/test pristupovat z  windowsu. Lenze tento postup sa nezhoduje z navodom v knihe. Okrem zlozky TEST je tam aj zlozka, ktora parti pocitacu  Amavet
/home/amavet.

Viem, ze chyba bude niekde medzi stolickou a klavesnicou ale navod podla knihy som cital aspon 1000x. Vysledok nulovy   Dakujem a este raz dakujem.

Centrum volneho casu, Bardejov
Klub elektroniky
cvcbard na stonline.sk
GSM: +421 903 141 503