Samba a win98

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Listopad 19 16:06:50 CET 2001

musis si tam pridat do configu

security = share

tot vsjo

----- Original Message -----
From: Martin <cvcbard na stonline.sk>
To: Red Hat Konferencia <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Monday, November 19, 2001 2:41 PM
Subject: Samba a win98

> Dobry den, chcem poprosit o pomoc pri rieseni nasledujuceho problemu:
> Nainstaloval som  RH a Sambu. Nastavil som smb.conf len takto na skusku:
>

> # workgroup = NT-Domain-Name or Workgroup-Name
>    workgroup = cvc
>    encrypt passwords = yes
>
> [test]
>   comment = Len na testovanie, prosim
>   path = /expoprt/samba/test
>   read only = no
>   guest ok = yes
>
> Tolko smb.conf. Dalej som nastavil heslo vo Windowse98 podla navodu z
knihy Samba. Pocitac sa vola "amavet". Na pridanie hesla v sambe pouzijem
> smbpasswd -a amavet
>
> Pri zadani noveho hesla program vypise, ze sifrovana databaze neexistuje
ale bude vytvorena. Databaza smbpasswd sa vytvori az ked spustim smbpasswd a
pouzijem
> heslo pre roota.
> Po poklepani na ikonu pocitaca so Sambou  sa objavi hlaska
...........IPC$.  Preto prosim hocikoho o radu co musim este nastavit,, kde
a v akom poradi lebo sam sa
> neviem pohnut z miesta.
> mozno DNS?, WINS?
>
> Urobil som preto pokus, v LINUXCONFe som pridal uzivatela s nazvom
"amavet". Znova  smbdpasswd -a amavet / Add user amavet / Uzivatela
pridalo,teraz uz mozem
> na /export/samba/test pristupovat z  windowsu. Lenze tento postup sa
nezhoduje z navodom v knihe. Okrem zlozky TEST je tam aj zlozka, ktora parti
pocitacu  Amavet
> /home/amavet.
>
> Viem, ze chyba bude niekde medzi stolickou a klavesnicou ale navod podla
knihy som cital aspon 1000x. Vysledok nulovy   Dakujem a este raz dakujem.