Prosba o pomoc

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 22 07:01:30 CET 2001

Phe.
Naisntaloval jsem na PC s W-ME, spustil ze spouštěcí diskety a nemohu se
prokousat do KDE. Jen konzole mám k dispozici, není tam ani tuším MC!
Nemáte s tímto lepší zkušenosti?
Jinak se vcelku slušně pohybuji "jako uživatel" s Debianem, Red Kat a SuSE,
vše legálně koupené, a tady mám "los popíčos".

Daktari

MUDr. Vítězslav Podivínský      tel/fax: +420(461) 23298
Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
                            ICQ: 38405650