Prosba o pomoc

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 19:12:52 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Phe.
> Naisntaloval jsem na PC s W-ME, spustil ze spouštěcí diskety a nemohu se
> prokousat do KDE. Jen konzole mám k dispozici, není tam ani tuším MC!
> Nemáte s tímto lepší zkušenosti?

Pokud vím tak winlinux se nespouští z disket, ale z win a když jsem ho
skoušel tak tam KDE bylo :-)
Normálně to přebralo nastavení z win - takže nespouštět z diskety, ale z
win.

Jinak pokud narážíte na RedHat, nebo jiné distribuce tak co jste si tam
nainstaloval to tam máte, prostě není to takový shit jako win a
neinstaluje se tam vše. :-(
Pokud chcete MC tak v RH je tak stejně GNOME i KDE.
Takže nainstalovat příslušné balíčky a spustit z konzole MC napsáním "mc"
a enter a spuštění GNOME nebo KDE napsát "startx" a enter.

> Jinak se vcelku slušně pohybuji "jako uživatel" s Debianem, Red Kat a SuSE,
> vše legálně koupené, a tady mám "los popíčos".
>
> Daktari
>
> MUDr. Vítězslav Podivínský      tel/fax: +420(461) 23298
> Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
> 56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
>                             ICQ: 38405650

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne