Prosba o pomoc

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 23 19:04:05 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Vítězslav Podivínský wrote:

> Tak pokud zase vím já, WinLinux, o kterem tu pisu, se diky nepritomnosti
> klasickeho DOSu u Windows Millenia- jak jsem byl uvedl vysa- neda spustit
> jinak jak z bootovaci diskety( jedna se o WinLinux 2001), takze sorry,
> nebavime se o Red Hat!!! A staci si to precist v navodech k instalaci
> WinLinuxu....

Omlouvám se teď jsem zkoušel ten poslední winlinux 2001 a je to pěknej
šmejd. Po instalaci chce registraci a když mu tam zadám jméno s háčkama a
čárkami tak se šprajcuje že jsem mu nezadal jméno a pokud jsem ho tam
zadal bez háčků a čárek tak se zase šprajcoval že nemá přístup k internetu
a to mě už vytočilo jako kdyby to nemohl poslat mailem (Ten pc je připojen
pouze přes proxy kde mám povoleno pouze FTP,WWW,POP3,SMTP a abych kvůli
tomu překopával připojení to mi to může být ukradeno.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne