Prosba o pomoc

Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:43:01 CET 2001

Dne čt 22. listopad 2001 19:12 jste napsal(a):

> Pokud vím tak winlinux se nespouští z disket, ale z win a když jsem ho
> skoušel tak tam KDE bylo :-)
> Normálně to přebralo nastavení z win - takže nespouštět z diskety, ale z
> win.

Tak pokud zase vím já, WinLinux, o kterem tu pisu, se diky nepritomnosti
klasickeho DOSu u Windows Millenia- jak jsem byl uvedl vysa- neda spustit
jinak jak z bootovaci diskety( jedna se o WinLinux 2001), takze sorry,
nebavime se o Red Hat!!! A staci si to precist v navodech k instalaci
WinLinuxu....

> Jinak pokud narážíte na RedHat, nebo jiné distribuce tak co jste si tam
> nainstaloval to tam máte, prostě není to takový shit jako win a
> neinstaluje se tam vše. :-(

Vim o tom. Ani v W se neistaluje obycejne vse.....
(Bacha na "shit"! Pro mnoho lidi je W jedine rozumne reseni a vim, proc to
pisu. mam rad kazdy slusny OS, Windows maji sve masarky, ale to je diky a na
ukor jejich  "sirokeho srdce" pro uzivatele. Ale dosti tohoto. Dle mne slusny
clovek neurazi obecne nikoho ani jiny OS, zvlaste kdyz na nem treba i
zacinal..)

> Pokud chcete MC tak v RH je tak stejně GNOME i KDE.
> Takže nainstalovat příslušné balíčky a spustit z konzole MC napsáním "mc"
> a enter a spuštění GNOME nebo KDE napsát "startx" a enter.

O tom tu nebyl ani naznak- v nize mnou uvedenych distribuci mam vse, co
potrebuji, a vse taky beha temer dokonale. Nize jsem napsal:
> [...]

Jo, a ja se ptal na zkusenosti, nechtel jsem nic jineho. Umim cist a jsem
tomu rad, ale vse jsem nestihl precist, vyzkouset, holt jsem se sveril.
Jinak dekuji vsem, kteri se pokusi vysvetlit chyby, ktere jsem mohl udelat.
Ja pri instalaci totiz nezasahoval do toho, co se ma instalovat( ono to
myslim ani neslo), pri prvnim spusteni se KDE instaluje, ale pak sorry-
nespusti se....

--
Daktari
Red Hat Linux 7.2 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský              podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                             www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                            tel./fax:+420 (464) 618355
Czech Republic                             mobil: +420604231785
                            ICQ: 38405650