Upgrade_RPM_GnoRPM

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Říjen 21 21:03:03 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, MUDr.Vítězslav Podivínský wrote:

> Pardon: OPRAVDU je nekde ceska verze Red Hat 7.2? Ja hledal, mel jsem kdysi
> nekde odkaz na Roswella, ale uz jsem nic nenasel a to bylo "jen" US.

IMHO ceska verze RH stale vice konverguje k te anglicke, takze rozdil je
stale mensi. Doufam, ze to Milan potvrdi.. :)
Aspon si to myslim, nebot to vetsinou zalezi na programech atd.

Nevim jak je na tom pocestovani instalatoru, ale napr. ceska verze MDK 8.1
zadna neni a presto je tam podpora cestiny snad na dobre urovni....

Tim jsem chtel rici, ze jakesi touzebne vyhlizeni RH xx CZ je vicememe
zbytecne, navic usetrite Milanovi praci :)

R.V.