Upgrade_RPM_GnoRPM

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Neděle Říjen 21 21:17:59 CEST 2001

Dne ne 21. říjen 2001 21:03 jste napsal(a):

> IMHO ceska verze RH stale vice konverguje k te anglicke, takze rozdil je
> stale mensi. Doufam, ze to Milan potvrdi.. :)
> Aspon si to myslim, nebot to vetsinou zalezi na programech atd.
>
> Nevim jak je na tom pocestovani instalatoru, ale napr. ceska verze MDK 8.1
> zadna neni a presto je tam podpora cestiny snad na dobre urovni....
>
> Tim jsem chtel rici, ze jakesi touzebne vyhlizeni RH xx CZ je vicememe
> zbytecne, navic usetrite Milanovi praci :)
>
> R.V.

Taky jsem si vsiml, ze se to nejak sjednocuje:-)
Tam je potreba jen dodat, ze pak PROC se lidi kolem Linuxu o pocestovani
snazi....Ja tvrdim, ze to je pro mnoho lodi dost vyznamny fykt, pomahajici se
orientovat a naucit se lepe linux ovladat. Ja patrim mezi ty, kteri tak
daleko snadneji zacinali, nejsou programatory a tudiz pro ne podpora( to je
jedna vec), propadne primo prostredi programu v narodnim jazyce vyznam vedle
anglictiny nesporne ma.
Presto prese vse jsem se jaksi nedovedel, je-li a kde je ona 7.2 verze?
Dekuji za odkaz.
--
Daktari from Red Hat Linux 7.1 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský          podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                         www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                  work: tel/fax: +420 (461) 23298
+420 (604) 231785           home: Tel/fax: +420 (464) 618355
                             ICQ: 38405650