Upgrade_RPM_GnoRPM

Pondělí Říjen 22 21:39:18 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Radek Vybiral wrote:

> IMHO ceska verze RH stale vice konverguje k te anglicke, takze rozdil je
> stale mensi. Doufam, ze to Milan potvrdi.. :)
> Aspon si to myslim, nebot to vetsinou zalezi na programech atd.
>
> Nevim jak je na tom pocestovani instalatoru, ale napr. ceska verze MDK 8.1
> zadna neni a presto je tam podpora cestiny snad na dobre urovni....
>
> Tim jsem chtel rici, ze jakesi touzebne vyhlizeni RH xx CZ je vicememe
> zbytecne, navic usetrite Milanovi praci :)

Problem je jen v programech, ktere nejsou spravne lokalizovane nebo s
lokalizaci nepocitaji. Pro ty vytvarim upravene balicky, coz podstate dava
vzniknout CZ mutaci (+ preklady instalatoru samozrejme). Je to celkem asi
80 balicku (cca).

                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/