Radeon AllInWonder & RH 7.1cz

vecera.f na pg.com vecera.f na pg.com
Pátek Říjen 26 09:48:48 CEST 2001

Nevite nekdo jestli drivery ati.2 z GATOS vyuzivaji HW podporu MPEG-2 ?

Franta

 Internet Mail Message
 Received from host:      odysseus.fi.muni.cz
 [147.251.48.205]

From: Vladimír Volčko <volcko na spoje.sous.cz> on 25.10.2001 10:14 GMT

        Vladimír Volčko           To:   redhat-cz na linux.cz
 <volcko na spoje.sous.cz>           Cc:    (bcc: Frantisek Vecera-F/PGI)
                          Subject:      Re: Radeon AllInWonder & RH 7.1cz

       25.10.2001 12:14
      Please respond to
     redhat-cz na linux.cz

Mno ja tedy nevim postupoval jsem podle instrukci na linuxvideo.org a staci
stahnout:
Latest binaries of ati.2 driver for XFree 4.1.0  (samo ze to predpoklada
upgrade X na 4.1.0)
tyto drivery pak staci pouze nakopirovat do /usr/X11R6
a vse slape ... gatos jako takovy neni potreba
S capture se zatim rozluc neb s temitio drivery nechodi  ...

> Nemuze nekdo prosim poradit jak pod RH7.1cz rozchodit sledovani TV
pripadne
> zaznam do mpegu s kartou All In Wonder Radeon ? (reseni uvedene na
strankach
> http://www.linuxvideo.org/gatos/ zel neproslo - po instalaci dle pokynu
XWin
> nenastartujou).
>
> Dekuji velice,
> Tomas Srb
>
> P.S. Omlouvam se, ze to posilam do tehle konference, ale mam podezreni na
> lokalizaci, protoze vsechno ostatni sedi dle navodu.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.