konzole nejede na graficky rezim

Josef Čekal wertexx na tesmail.cz
Pátek Říjen 26 11:48:57 CEST 2001

Zdravim
Kompiloval jsem si nove jadro (2.4.6) do RH7.1 s 2.4.3-12. Po nekolika
kompilaci jsem si to dokazal vyladit k obrazu svemu (delal jsem to poprve).
Ale stale je tu jedna vec z kterou si nevim rady:
Pokud v LILO nastavim start v grafickem rezimu s novzm jadrem (gr. karta
GForce 2MX), tak sice linux najizdi, mozna i Xka, ale nic neni videt,
monitor je stale cerny, akorat nazacatku neco problikne.Pri prepnuti v LILO
do jakehokoliv textoveho rezimu(napr. 80x54) vidim bezne hlaseni, ale to se
po chvily prepne do nejnizsiho mozneho rezimu, tusim 80x24. Pri nastaveni
kompilace je zapnuta podpora pro grafickou konzoli.
A za dalsi nedari se mi naladit jakoukoli stanici na TV tuneru ATI Wonder
stereo. Jsem na rozvodu kabelove televize a nemam moznost to vyzkouset na
beznou antenu.
Diky

--
 Josef Cekal - Wertexx