PAM hlasi "unable to resolve symbol"

Petr Špatka petr.spatka na kamarad.cz
Úterý Září 4 10:19:04 CEST 2001

Dobry den

chtel jsem POP3 zpristupnit pouze pro urcite konkretni pocitace. Chtel jsem
pouzit PAM modul pam_rhosts_auth. Jakmile jsem do souboru /etc/pam.d/pop
pridal radky:
auth       required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so
account    required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so

tak se v logu zacaly objevovat hlasky:
PAM unable to resolve symbol: pam_sm_acct_mgmt

Stejne hlaseni se objevovalo i pri variante:
auth       required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so nejakaIPadresa
account    required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so nejakaIPadresa

Bohuzel se mi nepodarilo najit, kde se "pam_sm_acct_mgmt" nachazi.
Tusite nekdo prosim, co je nutne priinstalovat? nebo jsem neco nepochopil
ohledne PAM a delam neco spatne?

Dekuji
Petr SPATKA