jadro

Josef Zacek Zacek na aq-test.cz
Čtvrtek Září 6 10:17:55 CEST 2001

Zdravim Kasparka :),
shodou okolností jsem také stastným majitelem jedne z prvnich varek
FIC VB-601 (PCB 1.3) s AWARDem 1.15ME11. Dalsi shodou okolnosti jsem
mel tentyz problemek s RH6.2 cz - kernel 2.2.17.  Reseni bylo pomerne
jednoduche. Stacilo prekompilovat do jadra podporu APC a PowerOff,
ktere jsem mel predtim vypnute. Klasicky potom vytvorit bzImage,
modules, System.map a vse korektne naservirovat do /lib, /boot a
lila.
Osobne mam podezreni na mainboard, ale je take dost mozne, ze APC je
u teto sarze nutnost.
Pro ilustraci pridavam relevantni cast configu pro kompilaci kernelu.
CONFIG_APM=y
# CONFIG_APM_IGNORE_USER_SUSPEND is not set
# CONFIG_APM_DO_ENABLE is not set
# CONFIG_APM_CPU_IDLE is not set
# CONFIG_APM_DISPLAY_BLANK is not set
# CONFIG_APM_IGNORE_SUSPEND_BOUNCE is not set
# CONFIG_APM_RTC_IS_GMT is not set
# CONFIG_APM_ALLOW_INTS is not set
CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF=y
# CONFIG_TOSHIBA is not set

Pepa

P.S. Pokud se Vam tento postup neosvedci nebo budete potrebovat celou
moji konfiguraci pro kompilaci kernelu, popripade nastaveni systemu /
MB napiste primo na moji email adresu.
Do konference posleme jen vysledne reseni.

---