jadro

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Září 4 11:34:29 CEST 2001

On Mon, 3 Sep 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> Mam problemek (Jak jinak). Mel jsem stare jadro, ktere obsahoval primo
> RedHat7.1. Ted jsem prekompiloval 2.4.9 a porad se mi nedari, aby se komp
> (ATX) vypinal sam. Minuly jadro bez problemu. Tady jsem nastavil podporu APM
> a vse co slo, ale porad se pri shutdownu nevypne a tupe ceka na tlacitko.

Mel jsem podobny problem na Abitu VP6. Nepomohly zadne zmeny parametru
(alespon jsem zadne mozne nastaveni nenasel). nakonec jsem to vyresil
vypinanim pres ACPI (ale nutno zakompilovat do jadra, nejde provest jako
moduly). Potom uz prikaz poweroff funguje.

S pozdravem
--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz