jadro

erikbotta.3web.cz a na b.c
Středa Září 5 11:18:01 CEST 2001

No to jsem chtel take vyzkouset, ale problem je v tom, ze po make xconfig,
je v menu ACPI nepristupne! Jako nektera ostatni experimentalni nastaveni.
Vedet jak si s timto poradit a mozna je muj problem vyreset. Mam desku FIC
VB-601 (Intel 440BX).
Erik
"Kasparek Tomas" <xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.BSF.4.33.0109041133140.26654-100000 na fest.stud.fee.vutbr.cz...

APM