MMJB

Trnka Radek rt.sonic na worldonline.cz
Sobota Září 8 09:37:00 CEST 2001

On Sat, 8 Sep 2001, MUDr.Vítězslav Podivínský wrote:

> Prosim o Vase zkusenosti s Musicmatch Jukebox - jedna se mi o vypalovani CD,
> kde jej sehnat plne funkcni( kolik stoji u nas, pripadne je-li k dispozici
> "zadarmo"). Mam verzi 1.00.0043LINUX-unregistered. Jde mi to, zdali existuje
> jina verze grabovace na *.wav, pripadne na *.mp3, primo v Red Hatu nebo SuSE.
> Dekuji za tipy. Howto je ponekud chude.

Dobrý den !
Já používám Grip.Umí jak wav tak i mp3.Není prímo v distribucích, ale
dá se najít na http://freshmeat.net/.S pozdravem RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na worldonline.cz>

Linux registred user 225421.