Lilo bez Linuxu

Petr Novotny novotni.petr na iol.cz
Pondělí Září 10 11:12:48 CEST 2001

Mne napada jen tohle:

Pokud mate bootovaci disketu, ktera nastartuje Linux - je mozne ji vytvorit
pri instalaci Linuxu (znam jen RedHat :), pak proste zruste LILO zavadec na
C-disku - pod Windows  pomoci fdisk /mbr.

Pak pri bootu z diskety se bude hledat LILO na druhem disku, bez diskety
najednou vzdy Windows.

Petr

"Lukáš Gebauer" <gebauerl na mlp.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3B937150.A2BA2955 na mlp.cz...