OT: Re: preklad jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Září 9 14:49:45 CEST 2001

On Sat, 8 Sep 2001, mtd wrote:

> tohle je trochu mimo, ale par poznamkam se proste neubranim.
> jinak, je dobre taky jednotlive modifikace kernelu odlisovat pres
EXTRAVERSION (v Makefile kernelu)

Proč? Já mám v PC pouze originál jádro + jedno nové které jsem přeložil a
to staré vždy vyhodím, při nenastartování nového použiji staré co je přímo
v distribuci.

> a nakonec bych rad dodal, ze bezny clovek tu samou verzi kernelu nepreklada stokrat po sobe, takze si ty prikazy nemusi skriptovat, ponevadz bude dalsi preklad stejne delat s dalsi verzi kernelu a jen by si pridelaval praci.

Já teda ano, protože přeložím verzi, pak se mi zdá že jsem něco mohl
přeložit jako modul, potom něco zapomenu atd... vždy než se dopracuji k
jádru co je OK tak to překládám tak třeba i 5x.

Jinak při nové verzi jádra překopíruji jeden soubor a je to překládám
znovu pouze upravím čísla jádra.

PS. Jinak každý má jinou filozofii a každý to dělá tak jak mu to vyhovuje.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne