Netscape 4.77

Pavel Hubner Pavel.Hubner na pslib.cz
Pátek Září 21 08:51:16 CEST 2001

stahnul jsem mozillu tusim 0.9.2 a nepodarilo se mi na ni confignout
cestinu. ta mi v neckach alespon trochu (obcas :-) chodi ....

mozna to je tim, ze mam stary X Font Server .. ??
pak jsem take zkousel stahnout Czech package ale
on neexistoval. byli jen nejaky jako french german atd.

nevite nekdo prosim jak na to ?
ja mam totiz celkove s Xkama a cestinou potize :(

btw: pouzivam GNOME