Netscape 4.77

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Září 21 09:56:41 CEST 2001

On 21/09/2001, Pavel Hubner wrote:

> stahnul jsem mozillu tusim 0.9.2 a nepodarilo se mi na ni confignout
> cestinu. ta mi v neckach alespon trochu (obcas :-) chodi ....

Cestinu ve smyslu pocesteni prostredi nebo zobrazovani ve strankach?

Pocesteni prostredi
===================
Nainstalujte si Mozillu 0.9.3, spustte ji coby root, navstivte server
http://www.mozilla.cz/, postupujte podle navodu v sekci Download.
Jakmile vse, co je tam uvedeno, provedete, nastavte pristupova prava 644
pro soubory cs-* a CZ.jar v adresar /usr/local/mozilla/chrome (pokud
mate Mozillu instalovanou tam) a provedte proces nastaveni cestiny v
prostredi podle vyse zmineneho navodu i pro obycejneho uzivatele, pod
nimz pracujete.

Nastaveni cestiny pro zobrazovani
=================================
V preferencich v sekci Appearance->Fonts nastavte nejake rozumne fonty
pro stredoevropska kodovani (Fonts for: Central European), v sekci
Navigator->Languages pridejte cestinu a posunte ji na prvni misto a
zvolte Default Character Coding na Central European (ISO-8859-2). To by
melo stacit. Servery, ktere posilaji informaci o kodovani, by mely
fungovat spravne automaticky (zkuste treba www.root.cz), na ostatnich
byva obcas nutne zvolit kodovani manualne (View->Character Coding->...).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka