Stroj.

Michal Polak mpolak na email.cz
Úterý Duben 9 20:37:10 CEST 2002

Dobry den,

s uspechem jsem na 486DX, 100MHz, 32MB RAM, prvni disk 600MB, druhy disk
400MB.

- nainstaloval RH 6.2 CZ, a uspesne prekompiloval jadro optimalizovane pro
486.
- nainstaloval i 7.1 CZ, ale tam jsem mel problemy s prekladem jadra -
prekladac si namlatil na podpore modulu (obecne) a na jakemsi driveru.

Proto jsem se vratil k 6.2.
Nicmene preklad jadra 2.4.18 probehl uspesne.

tuto masinku zatim pouzivam jako:

- firewall (s iptables 1.2.6)
- proxy (squid)
- ftp-server (i kdyz s temi disky....)
- nfs-server (i kdyz s temi disky....)

Pokud se smirite s tim, ze po spusteni kompilace jadra si muzete odskocit na
pivo (a ne jedno)...

Nevim, zda bych se chtel na takovemto stroji ucit. Vsechno jde velice
pomalu, na uceni bych doporucoval
nejaky vykonnejsi pocitac.

Vyse uvedena konfigurace je IMHO dobra leda tak na to, aby ji clovek
nakonfiguroval a pak uz na ni nehrabal.

S pozdravem
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

news:001b01c1dfa6$e4d7d600$6600000a na local...