Stroj.

Jirka Keller jirka na trimed.lf3.cuni.cz
Pondělí Duben 22 15:15:59 CEST 2002

Moje zkusenosti s RH se odvijeji od toho, ze RH má zbytecné HW nároky.
Pokud byste netrval na RH, doporuèuji Slacka, je mensí, rychlejsí a
bezpecnejsi. Slackware 4.0 mi **bìhal** na 386, 8 Mb RAM, 80 Mb HD (z toho
8 Mb swap). Poslední verze Slacka, 8.0 **chodí** na 386, 8 Mb RAM, bez
kompilátoru a glibc, ale s LAMP (Linux-Apache-MySql-PHP), sendmailem atd
chce ovsem celych cca 150 Mb (na 80 Mb disk se opravdu vejde velmi tìzko,
ikdyz vejde. Jinak RH 6.0 mi bìhal na AMD k5 133 MHz, 8 Mb RAM, 550 MB HDD
(brzy jsem ale poznal SLACKa, takze jsem ho smazal ;)) ).