NE2000 copmpatible PCMCIA eth

Ivo Šír ivo.sir na seznam.cz
Neděle Duben 14 12:08:48 CEST 2002

On Sat, 13 Apr 2002, Vaclav Stepan wrote:

On Thu, Apr 11, 2002 at 08:08:31PM +0000, Tomas Hala wrote:

> Mam NE2000 kompatibilni PCMCIA sitovku a nejde mi rozchodit. Modul
> ne.o ji nenajde (ten asi neni urcen pro PCMCIA) a jiny jsem nenasel.
> Potrebuju to rozchodit v Linux Router Projectu, kde se daji moduly
> zavadet jen pomoci insmod taxe potrebuju znat i pripadne "nadrazene"
> moduly. Je vlastne na podporu PCMCIA potreba nejaky zvlastni modul?
> Asi jo, ale jaky? Jak vlastne poznam, ze jadro podporuje PCMCIA? Byl
> bych vdecny, kdyby mi do toho nekdo vnesl trochu svetla.

Mam stejnou sitovku, funguje dobre. Relevantni moduly, ktere mam natazene
v pameti, jsou v poradi, v jakem na sobe zavisi tyto:

pcmcia_core, yenta_socket, ds - to je pro PCMCIA
8390, pcnet_cs - pro sitovku

Pri startu se mi PCMCIA inicializuje skriptem /etc/init.d/pcmcia, ale jak
se to presne deje, do toho zas tak moc nevidim. :-)

S pozdravem
Ivo Sir