NE2000 copmpatible PCMCIA eth

Úterý Duben 23 12:01:25 CEST 2002

On Sun, 14 Apr 2002, Ivo Šír wrote:

On Thu, Apr 11, 2002 at 08:08:31PM +0000, Tomas Hala wrote:

> Mam NE2000 kompatibilni PCMCIA sitovku a nejde mi rozchodit. Modul ne.o
> ji nenajde (ten asi neni urcen pro PCMCIA) a jiny jsem nenasel.
> Potrebuju to rozchodit v Linux Router Projectu, kde se daji moduly
> zavadet jen pomoci insmod taxe potrebuju znat i pripadne "nadrazene"
> moduly. Je vlastne na podporu PCMCIA potreba nejaky zvlastni modul? Asi
> jo, ale jaky? Jak vlastne poznam, ze jadro podporuje PCMCIA? Byl bych
> vdecny, kdyby mi do toho nekdo vnesl trochu svetla.

Strcte ji do pocitace s plnou distribuci a podivejte se, jaky modul byl
natazen (bude jich asi vic) po spusteni pcmcia (/etc/init.d/pcmcia start).

Pak provedte ekvivalentni postup v LRP.

Dulezita muze byt verze pouzitych PCMCIA nastroju a jadra.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz