Jak nakonfigurovat SQUID?

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Srpen 15 21:24:44 CEST 2002

Jedna se o squid, ktery se mi nainstaloval pri instalaci RH 7.2. Je to verze asi 2.4. V teto verzi pokud vim neni nakonfogurovano nic, vse je zakomentovano.
Potreboval bych nastavit jen vnitrni a vnejsi IP a to je vse. Vic me nezajima.
Jeste pred jakoukoli editaci po instalaci, kdyz jsem squid zapnul, pri startu se zavedl, ale pri vypinani hazel fatal error a je ukoncovan killall.

Dekuji, Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!