squid a chybejici knuhovny libcrypt.so...kse je vzit?

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Srpen 21 10:13:07 CEST 2002

Dobry den

Stahnul jsem si squid-2.4-stable7 v rpm balizku.
Tesil jsem se, ze si vec nainstaluji. Ze pokud bude treba nejake balizky zavislosti, jiste budou budou v distribuci nebo nejkde u zdroje. Ale je ve vsem neskutecny bordel.

Nevite prosim Vas nekdo, jak zjistit ve kterem balizku se nachazeji soubory libcrypt.so libssl.so nebo tak nejak a podobne.???

Dekuji predem. Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!