squid a chybejici knuhovny libcrypt.so...kse je vzit?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Srpen 21 10:45:10 CEST 2002

On Wed, 21 Aug 2002 parent na email.cz wrote:

> Dobry den
>
> Stahnul jsem si squid-2.4-stable7 v rpm balizku.
> Tesil jsem se, ze si vec nainstaluji. Ze pokud bude treba nejake
> balizky zavislosti, jiste budou budou v distribuci nebo nejkde u zdroje.
> Ale je ve vsem neskutecny bordel.
>
> Nevite prosim Vas nekdo, jak zjistit ve kterem balizku se nachazeji
> soubory libcrypt.so libssl.so nebo tak nejak a podobne.???

1) Proc citujete ve vasem mailu zpravu, ktera nema s timto tematem zadnou
souvislost?
2) Proc si nenastavite pevne zalamovani radku?
3) Myslim, ze bordel je predevsim u vas.
4) Co takhle www.rpmfind.net?
5) libcrypt.so je soucasti balicku glibc, libssl je soucasti balicku
openssl.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..