problem s 7.3. z vypalcd

Jiri Cvrk cvrk na mbox.dkm.cz
Středa Srpen 21 11:46:20 CEST 2002

mam tyz problem, s klientem samby, CD mi ty lezely od kvetna.
Pritom FC z DOS mi hlasi o.k. :-(

Date: Mon, 20 May 2002 23:48:50 +0200
From: "Pavel Stárek" <bwp na centrum.cz>
Subject: RH 7.3 - problem pri instalaci

----
Prave jsem instaloval RH 7.3 a zjistil jsem, ze pokud vyberu
baliky kolem samby - konkretne samba-client, tak se instalace
predcasne ukonci chybovou hlaskou a po odklepnuti nasleduje reset.
Instalaci jsem delal z CD (poslane z vypalcd.cz) zkousel jsem
kopii vsech souboru na disk ve widlich a ta se provede OK takze
cd by melo byt citelne.
Rad bych vedel jake jsou zkusenosti ostatnich kdo to instalovali.
Uz jsem konfere zahledl nejakou problemovou hlasku.
Jeste doplnim, ze jsem nakonec instalaci udelal bez SMB a zkusim
ji doplnit rucne.

--
J.Cvrk
http://digital.zde.cz