dotaz o pomoc

Michal Klement pohona na pohona.cz
Pátek Prosinec 6 09:36:09 CET 2002

Dobrý den

jsem nucen se na Vás obrátit o pomoc, nejsem žádným expertem přes Linux,
ale zakoupil jsem speciální HD (finalsccratch) jehož ovládání pracuje v
prostředí Linuxu. Tento HD slouží k ovládání zvukových formátů z PC
vysvětlení na http://www.finalscratch.com/fs2/start.asp .Mám problém v
tom, že po uvedení celého systému do prvozu dochází  v nepravidelných
časových intervalech 2min. až cca 20min. ideálního provozu k zamrzání
PC. Tento HD má výrobcem předepsanou minimální konfiguraci notebooku
PIII na 500 124RAM 5GHD. Já vlastním Acer Travelmate 529ATXV PIII na 900
124RAM 20GHD - a jak jsem popsal výše zamrzá - zkoušel jsem identický
notebook kolegy a je to stejné. Poradíte někdo nebo doporučíte mi někoho
na koho se mohu obrátit o pomoc.

 Děkuji a s pozdravem Michal Klement   email:skiny na drumandbass.cz
nebo   tel:777323190

PS: jsem z Roudnice nad Labem

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.