dotaz o pomoc

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Prosinec 6 10:17:43 CET 2002

Dne pá 6. prosinec 2002 09:36 jste napsal(a):
> Dobrý den
>
> jsem nucen se na Vás obrátit o pomoc, nejsem žádným expertem přes Linux,
> ale zakoupil jsem speciální HD (finalsccratch) jehož ovládání pracuje v
> prostředí Linuxu. Tento HD slouží k ovládání zvukových formátů z PC
> vysvětlení na http://www.finalscratch.com/fs2/start.asp .Mám problém v
> tom, že po uvedení celého systému do prvozu dochází  v nepravidelných
> časových intervalech 2min. až cca 20min. ideálního provozu k zamrzání

Skuste v jiném okně spustit program top a sledovat co v systému běží a co
nejvíce vytěžuje procesor.
Pokud to máte na noteboku problém bude asi v APM, skuste vypnout APM, co to
udělá.

Prostě musíte přijít na to který program nebo který HW to dělá.

Taktéž by bylo dobré říci jaký OS používáte, jaké služby běží atd......
Skusit pozastavovat zrovna nepotřebné služby.

> [...]
> PIII na 500 124RAM 5GHD. Já vlastním Acer Travelmate 529ATXV PIII na 900
> 124RAM 20GHD - a jak jsem popsal výše zamrzá - zkoušel jsem identický
> notebook kolegy a je to stejné. Poradíte někdo nebo doporučíte mi někoho
> na koho se mohu obrátit o pomoc.
>
>  Děkuji a s pozdravem Michal Klement   email:skiny na drumandbass.cz
> nebo   tel:777323190
>
> PS: jsem z Roudnice nad Labem
>

> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.416 / Virová báze: 232 - datum vydání: 6.11.2002

|    e-mail soban na centrum.cz             |