Chyba v prirazeni adresare domene.

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Únor 11 13:17:33 CET 2002

Dobry den
Prosim Vas, rozchodil jsem DNS server a vytvoril si jeste nejake dalsi virtualni rozhrani s ruznymi IP a k nim priradil domenova jmena. Ty pak zapsal v Apache jako VIrtualDomain, kde jsem definoval i adresare, ke kazde jiny.
Presto se mi pri zadani domeny do prohlizece vzdy zobrazi uvodni stranka Apache z jednoho a tehoz adresare.
Muzete mi poradit, jak prinutit Apache, aby se ridil obsahem v direktive Virtual Domain?
Odkud se vubec bere informace, aby se po zadani domeny do prohlizece zobrazila stranka, ke vsemu stranka localhostu.

Dekuji predem.

Zajdlik

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Notebook Compaq Evo N600c - rovnováha
mezi technologií a mobilitou:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_n600c