Chyba v prirazeni adresare domene.

Pondělí Únor 11 13:46:38 CET 2002

parent na email.cz píše:
> Dobry den
> Prosim Vas, rozchodil jsem DNS server a vytvoril si jeste nejake dalsi virtualni rozhrani s ruznymi IP a k nim priradil domenova jmena. Ty pak zapsal v Apache jako VIrtualDomain, kde jsem definoval i adresare, ke kazde jiny.
> Presto se mi pri zadani domeny do prohlizece vzdy zobrazi uvodni stranka Apache z jednoho a tehoz adresare.
> Muzete mi poradit, jak prinutit Apache, aby se ridil obsahem v direktive Virtual Domain?
> Odkud se vubec bere informace, aby se po zadani domeny do prohlizece zobrazila stranka, ke vsemu stranka localhostu.
	Informace se bere z konfiguračního souboru, po změně je nutné démona
restartovat. Klient musí posílat požadavky podle HTTP/1.1.
Můžete se také podívat, jaký httpd.conf vygeneruje apacheconf, ale jenom
kvůli správnému zápisu, jinak ten soubor vypadá dost strašně. V dokumentaci
nebo dokonce jenom ve vzorovém httpd.conf je ale postup popsán dost přesně.