Chyba v prirazeni adresare domene.

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Pondělí Únor 11 14:02:05 CET 2002

Uz jste dostal na dobirku tech 12 CD-ROMů?

Daktari

MUDr. Vítězslav Podivínský     tel/fax: +420(461) 534298
Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
                            ICQ: 38405650