Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Únor 15 09:57:27 CET 2002

On Thu, 14 Feb 2002 10:06:21 +0100 (CET), you wrote:

>Dekuji vsem za rady. Doopravdy snad jen panu doktoru Podivinskemu a panu Jindrovi.
>Formu dotazu jsem podal schvalne tak provokativni, abych obdrzel co nejvice 'inteligentnich' napoved.
Pokud nechcete provokativní odpověď, ale skutečně poradit, nesnižujte
se k provakativní formě dotazu. Většinu lidí tím odradíte.

--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15