Paskova JEDNOTKA

Tomáš Vávra ldf na mendelu.cz
Pondělí Únor 18 20:26:51 CET 2002

"becvar" <becvar na mujmail.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3C70F826.1040601 na mujmail.cz...

> Pokud používáte defaultní jádro z distribuce tak je :)

Opravdu modul jsem nasel

> /dev/st0 po ukončení operace převíjí na začátek
> /dev/nst nepřevíjí
>
> jednoduchý test provedete příkazem "mt tell" sdělí Vám aktuální pozici
> (nejspíš 0)

po zadani mt tell mi to hodi
/dev/tape: No such file or directory
Co stim
Zkousel jsem namountovat jednotky /dev/sd0, /dev/nst, /dev/rft, /dev/nrft

> pokud nemáte mt pak nainstalujte mt-st-0.5b-10.i386.rpm z CD1 Vaší
> distribuce

mt-stxx.rpm mam nainstalovano

> S pozdravem
> Martin Bečvář

Tak a ted babo rad. Opravdu nevim co stim

S pozdravem Tomas Vavra

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.