Paskova JEDNOTKA

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Únor 19 02:22:50 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 07:26:51PM +0000, Tomáš Vávra wrote:
> "becvar" <becvar na mujmail.cz> píše v diskusním příspěvku

> po zadani mt tell mi to hodi
> /dev/tape: No such file or directory

cd /dev
ln -s st0 tape

(nebo nst? Nevim.)

> Co stim
> Zkousel jsem namountovat jednotky /dev/sd0, /dev/nst, /dev/rft, /dev/nrft

> Tak a ted babo rad. Opravdu nevim co stim

Jiste. Baba bohuzel paskovou jednotku nema a ja taky ne,
ale navrhuji podivat se na

tar   ...Tape ARchiver
taper ...UI

Pokud se nepletu, tak baba ma dojem, ze paskovou jednotku
nelze pripojit jako jednotku diskovou, lec lze z ni kus precist
na disk a opacne neco z disku pekne souvisle zapsat na pasku.

Fundovanejsi odpoved Vam jiste poskytnou manualy,
ci pripadne vzdelanejsi a paskami a vyrecnosti vybavenejsi jedinci.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz