Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

parent na email.cz parent na email.cz
Úterý Únor 19 15:51:19 CET 2002

Problem vyresen.
Zda se, ze problem byl v sitove karte. Trebaze bezproblemu fungovala mezi windowsema a simulovala dobre pod linuxem, proste spojeni mezi Linu&Windows nenavazala.

Dekuji vsem za rady, ozrejmil jsem si nektere veci diky nim.

Martin

---
   ---------> Created by Email.cz