Paskova JEDNOTKA

Tomáš Vávra ldf na mendelu.cz
Úterý Únor 19 20:30:00 CET 2002

Mnohokrat dekuji vsem za cenne rady.

Paskova jednotka uz vali, ale mam jeste jeden dotaz.

Da se pomci prepinace --update u taru update archivu na pasce
pokud zadam:
tar --update -f  /dev/tape
tak mi to vypise
tar: /dev/tape: Varování: Nelze close: Chyba vstupu/výstupu

Co s tím???
Pokud nepujde archiv updatovat tak jak mam archivovat??
To budu muset vzdy znovu vytvorit archiv???

Dekuji za Vase cenne rady

S pozdravem Tomas Vavra

"Tomas Srb" <srbt na dtnet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:00e901c1b921$e89c47e0$1800000a na dtdythron.cz...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.