Problem s logon script pokracuje

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Únor 27 10:10:11 CET 2002

Diky za rady ohledne SSH a Telnetu, uz mi to funguje skvele.

Problem s logon scriptem ale pretrvava.
script je nadefinovan spravne, po rucnim spusteni na stanici mi vechno provede jak ma, ale aby se sam spustil po prihlaseni, to ne.

Vsechno mam spravne dle knihy Samba. Nevim, neni-li problem v tom, ze nemam nastaveno nijak NETBIOS jmeno ani nevim k cemu je WINS, taky jej nemam nadefinovan. DNS mi funguje bezproblemu a prihlaseni se ve windows k serveru se sambou je tez v poradku, spristupni se slozky dle instrukci v smb.conf. Na netbios a wins se ptam jen pro pripad, ze by v mem problemu mohli hrat roly.

Tak zatim diky

Martin Zajdlik

---
To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve dvou za cenu jednoho.   http://www.email.cz/oskar