Chyba ve funkci CNAME a NAME-BASED

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Únor 27 08:37:48 CET 2002

Problem je vyresen.
Kazda samostatna domena musi byt zanesena do named.conf, dale nadefinovana v samostatnem souboru a jako vsechny dalsi virtualni webove domeny, ktere chceme pouzit jako name-based, nastaveny na stejny port, pro ktery nastavime zaznam v reverzni domene jako napr.
10 PTR name-based.firma.cz
v hlavnim souboru se asi zaznam name-based.firma.cz objevit nesmi.

Dekuji vsem, zvlaste panu Srbovi.

Martin Zajdlik