Problem s LPT1

Tomáš Vávra ldf na mendelu.cz
Středa Únor 27 19:43:47 CET 2002

Diky za radu ale nepomohlo to

Zkusil jsem se podivat do /proc/pci
tam nic nebylo

zkousel jsem insmod parport_pc io=0x378,0x278 irq=7,auto
a ruzne variace tecto prikazu a bezi mi pouze jeden paralelni port a to
/dev/lp0 pokud zkousim tisknou na port /dev/lp1 to nic neprovede a v logu
lpd je napsano ze byl job printed a pak removed, ale z tiskarny nic
nevyleze. Zkousel jsem 2 tiskarny hp laserj 4L  a hp deskejet 690c na
/dev/lp0 obe tisknou ale na /dev/lp1 netiskne ani jedna.

Opravdu nevite nekdo co s tim postupoval jsem podle manualu v parport.txt a
bez vysledku.

Dekuji opet za jakoukoliv radu.

S pozdravem Tomas Vavra

"Zdenek Pytela" <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020226103205.M7419 na mrakoplas.phil.muni.cz...