Ceska lokalizace RadHat 7.2

Petr Ruzicka ruzickap na volny.cz
Pátek Leden 4 10:54:09 CET 2002

Dobry den.

Vubec nevim jak vznika takova distribuce, ale vzdy jsem si myslel, ze je to
prace nekaeho kolektivu a ne jednoho cloveka. Opravte me jestli se mylim,
ale mam dojem ze na $SUBJECT pracuje jen jeden clovek ?? Myslim ze je tu
dost nadsencu, kteri by s touto praci treba radi pomohli .... (alespon
doufam)

PetrR