Ceska lokalizace RadHat 7.2

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Leden 5 14:38:16 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002, Petr Ruzicka wrote:

> Dobry den.
>
> Vubec nevim jak vznika takova distribuce, ale vzdy jsem si myslel, ze je to
> prace nekaeho kolektivu a ne jednoho cloveka. Opravte me jestli se mylim,
> ale mam dojem ze na $SUBJECT pracuje jen jeden clovek ?? Myslim ze je tu
> dost nadsencu, kteri by s touto praci treba radi pomohli .... (alespon
> doufam)

Vsak ono to tak ve skutecnosti alespon z casti bylo. Ja, Petr Kolar a
dalsi se podileli treba na prekladu popisu k balickum atd.

Vsechno to vychazi z toho, ze s tim Milan zacal ve verzi 6.2, kdy
pocesteni bylo daleko vice ucinnejsi primo ve verzi CZ nez v originalni.
Proste a jednoduse na tom udelal nejvice prace, provedl ty zasadni kroky,
takze je bran jako clovek nejvice odpovedny za CZ verzi.

Jenze mezitim ubehlo nekolik tydnu a je stale mene nutne delat zasahy do
originalni verze, ktera obsahuje podporu pro cesky jazyk na velmi dobre
urovni.

Jinak pokud chcete ve strucnosti vedet, jak vznika vlastni distribuce
zalozena na RH, tak je to zalezitost vyberu balicku, pregenerovani
instalacniho programu, vytvoreni obrazu, vypaleni a otestovani nejmene na
trech strojich, zda tam neni zasadni chyba. Tohle vsechno opakujete podle
potreby treba 10x. Cili vidite, ze to je docela casove narocne....

R.V.