samba swat

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Leden 24 10:57:26 CET 2002

Editoval jsem ve vsemoznych souborech smb.conf, swat...
s defaulnim nastavenim to reaguje stejne jak po me konfiguraci.
Navic podle prirucky ucime se redhat linux, ktera je zamerena jeste na redhaty do verze 6.2, kde je odkaz na editaci samby a podobnych v nejakem souboru inetd, ve RH 7.0 ale takovy soubor neni.

Kdyz spustim sambu, vzpise mi na vsechno OK, ale pod OK se jeste objevi
[1]+ stopped

a kdyz spustim jenom swat, hodi to hlasku
[1] (1650) nebo podobne cisla
 a to jen pokud pouziju za prikazem swat &, jinak se to bez &, sekne se to na par minut.

Tak diky zatim.

Martin

---
   ---------> Created by Email.cz