samba swat

Tomáš Vávra ldf na mendelu.cz
Úterý Leden 29 16:55:24 CET 2002

Dobry den

Taky jsem se s tim trapil ja pouzivam RH 7.1 a problem byl v tom ze novejsi
RH jiz nepouziva inetd ale xinetd. Chyba je zrejme v souboru
/etc/xinetd.d/swat kde je potreba prepsat disable = yes na disable = no a
restartovat xinet demona. Spojeni otestujete prikazem telnet localhost 901
[root na localhost ]# telnet localhost 901
Trying 127.0.0.1...
Negotiating binary mode on output.
Connected to localhost.

Tak je vse OK.

Preji prijemny
Tomas Vavra
<parent na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3C4FDA86.000001.06073 na tajfun.atc.cz...
> Editoval jsem ve vsemoznych souborech smb.conf, swat...
> s defaulnim nastavenim to reaguje stejne jak po me konfiguraci.
> Navic podle prirucky ucime se redhat linux, ktera je zamerena jeste na
redhaty do verze 6.2, kde je odkaz na editaci samby a podobnych v nejakem
souboru inetd, ve RH 7.0 ale takovy soubor neni.