Jak provest upgrade z 7.1 na 7.2

Michal Misler michal.misler na trema.com
Pátek Leden 25 07:41:38 CET 2002

Dobry den vespolek,
    rad bych vedel, je-li mozne nejak pomerne jednoduse
provest upgrade z 7.1 na 7.2. Zkousel jse to pres vytvoreni
boot-image, ale ani pres rawrite ani pomoci dd jsem nevytvoril
disketu, se kterou by probehnul cely proces (vzdy to nekde konci
s nejakou chybou). Mozna mam spatne diskety...?
    Je mozne provest upgrade, pokud mi bezi 7.1 bez tohoto bootovani?
Je mozne pouzit napr. package manager tak nejak jako:

pro kazdy balicek na CDROMu:
	pokud ma tento balicek vyssi verzi nez instalovany -> proved upgrage
      jinak
	pokud je to novy balicek -> zeptej se, ma-li instalovat

Zkousel jsem prochazet balicek po balicku, ale brzy jsem toho nechal.

Diky za rady
Michal Misler