Jak provest upgrade z 7.1 na 7.2

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Leden 25 09:21:37 CET 2002

Michal Misler wrote:

> Dobry den vespolek,
>     rad bych vedel, je-li mozne nejak pomerne jednoduse
> provest upgrade z 7.1 na 7.2. Zkousel jse to pres vytvoreni
> boot-image, ale ani pres rawrite ani pomoci dd jsem nevytvoril
> disketu, se kterou by probehnul cely proces (vzdy to nekde konci
> s nejakou chybou). Mozna mam spatne diskety...?
>     Je mozne provest upgrade, pokud mi bezi 7.1 bez tohoto bootovani?
> Je mozne pouzit napr. package manager tak nejak jako:
>
> pro kazdy balicek na CDROMu:
> pokud ma tento balicek vyssi verzi nez instalovany -> proved upgrage
> [...]

Zdravim
Zkousel jsem to 3x a 3x jsem pak "dobrovolne" nainstaloval cely system
znovu. Vysledny "upgradnuty" RH 7.2 se totiz choval dost podivne. Ne, ze by
padal, ale tu a tam se mi zjevovaly jine fonty, nektere polozky v menu KDE
proste nebyly (napr. vysunout CD) a podobne.

--
Michal Vymazal
Office Computer