nastavení monitoru

Ivan Majer ivan.majer na worldonline.cz
Neděle Leden 27 20:15:15 CET 2002

Nainstaloval jsem RedHat 7.1 a chci ho používat v grafickém prostředí.
Najde se někdo kdo mi pomůže s nastavením grafické karty.Karta je TridentVideoAccelerator Cyber Blade-i 1 a počítač který používám je Compaq Presario 1201 /tj přenosná potvůrka/.
Vždy když naběhnu do Xconfiguratoru a najdu to co je nejblíže,nastavím rozlišení na 1024na768 tak mi otestuje rozlišení 800na600 to nastaví a z obrazovky která je na notebooku už takhle malá je ještě menší.Ostatní konfigurace proběhly zatím v pořádku a OS se mi líbí.
Prosím poraďte mi někdo.  Ivan Majer